

Planeta M to cyfrowa planeta edukacyjna, która przenosi dzieci w wieku 3–9 lat w interaktywny świat ćwiczeń wspierających rozwój motoryki małej, koordynacji wzrokowo-ruchowej oraz precyzji ruchów rąk i palców. Opracowana przez zespół ekspertów — pedagogów, dydaktyków i terapeutów — stanowi kompleksowe narzędzie do pracy terapeutycznej i edukacyjnej zgodnej z podstawą programową przedszkoli i szkół podstawowych.
Produkt zawiera ponad 170 interaktywnych zadań rozwijających umiejętności grafomotoryczne oraz chwyt pisarski, niezbędne do nauki pisania i manipulacji przedmiotami. Gry typu „rysuj po śladzie”, „labirynty”, „sudoku”, czy „kolorowanki” uczą jednocześnie kontroli ruchu, pracy obu rąk, koncentracji i cierpliwości. Planeta M doskonale sprawdzi się w terapii ręki, rewalidacji, terapii dzieci z trudnościami w uczeniu się, ADHD, ADD czy spektrum autyzmu (ASD).
Zadania można wykonywać w trybie indywidualnym, w parach lub w grupie — na ścianie bądź podłodze, z wykorzystaniem piłeczek, pisaków lub touchpada. Dzięki kompatybilności z urządzeniami Knowla Box i Knowla Wall oraz możliwości wyboru języka spośród aż 20 dostępnych, produkt jest wszechstronny i dostosowany do pracy w placówkach edukacyjnych i terapeutycznych w całej Europie.
Zakup Planety M to natychmiastowy dostęp do nieograniczonych możliwości rozwoju i wsparcia dzieci w obszarach kluczowych dla ich przyszłości edukacyjnej i społecznej.
Dane techniczne:
ZAWARTOŚĆ:
12 aplikacji, 495 aktywności na ścianę, 496 na podłogę
Materiały dla nauczyciela:
Każda planeta zawiera INSTRUKCJĘ, w której znajdują się:
• szczegółowe opisy poszczególnych aplikacji,
• odniesienia do podstawy programowej,
• przykładowe scenariusze zajęć, ułatwiające korzystanie z materiałów.