Planeta M – ćwiczenia grafomotoryczne i terapia ręki dla dzieci
search
  • Planeta M – ćwiczenia grafomotoryczne i terapia ręki dla dzieci
  • Planeta M – ćwiczenia grafomotoryczne i terapia ręki dla dzieci
  • Planeta M – ćwiczenia grafomotoryczne i terapia ręki dla dzieci
  • Planeta M – ćwiczenia grafomotoryczne i terapia ręki dla dzieci
  • Planeta M – ćwiczenia grafomotoryczne i terapia ręki dla dzieci
  • Planeta M – ćwiczenia grafomotoryczne i terapia ręki dla dzieci
  • Planeta M – ćwiczenia grafomotoryczne i terapia ręki dla dzieci
  • Planeta M – ćwiczenia grafomotoryczne i terapia ręki dla dzieci
  • Planeta M – ćwiczenia grafomotoryczne i terapia ręki dla dzieci
  • Planeta M – ćwiczenia grafomotoryczne i terapia ręki dla dzieci
  • Planeta M – ćwiczenia grafomotoryczne i terapia ręki dla dzieci
  • Planeta M – ćwiczenia grafomotoryczne i terapia ręki dla dzieci
  • Planeta M – ćwiczenia grafomotoryczne i terapia ręki dla dzieci
  • Planeta M – ćwiczenia grafomotoryczne i terapia ręki dla dzieci
  • Planeta M – ćwiczenia grafomotoryczne i terapia ręki dla dzieci

Knowla Planeta M

Planeta M to cyfrowa planeta edukacyjna, która przenosi dzieci w wieku 3–9 lat w interaktywny świat ćwiczeń wspierających rozwój motoryki małej, koordynacji wzrokowo-ruchowej oraz precyzji ruchów rąk i palców. Opracowana przez zespół ekspertów — pedagogów, dydaktyków i terapeutów — stanowi kompleksowe narzędzie do pracy terapeutycznej i edukacyjnej zgodnej z podstawą programową przedszkoli i szkół podstawowych.

Produkt zawiera ponad 170 interaktywnych zadań rozwijających umiejętności grafomotoryczne oraz chwyt pisarski, niezbędne do nauki pisania i manipulacji przedmiotami. Gry typu „rysuj po śladzie”, „labirynty”, „sudoku”, czy „kolorowanki” uczą jednocześnie kontroli ruchu, pracy obu rąk, koncentracji i cierpliwości. Planeta M doskonale sprawdzi się w terapii ręki, rewalidacji, terapii dzieci z trudnościami w uczeniu się, ADHD, ADD czy spektrum autyzmu (ASD).

Zadania można wykonywać w trybie indywidualnym, w parach lub w grupie — na ścianie bądź podłodze, z wykorzystaniem piłeczek, pisaków lub touchpada. Dzięki kompatybilności z urządzeniami Knowla Box i Knowla Wall oraz możliwości wyboru języka spośród aż 20 dostępnych, produkt jest wszechstronny i dostosowany do pracy w placówkach edukacyjnych i terapeutycznych w całej Europie.

Zakup Planety M to natychmiastowy dostęp do nieograniczonych możliwości rozwoju i wsparcia dzieci w obszarach kluczowych dla ich przyszłości edukacyjnej i społecznej.

Dane techniczne:

  • Rodzaj produktu: Cyfrowy, edukacyjno-terapeutyczny
  • Zawartość: 12 aplikacji, 495 aktywności na ścianę, 496 na podłogę
  • Typ aktywności: grafomotoryka, pisanie po śladzie, puzzle, kolorowanki, sudoku, labirynty, domino, wyszukiwanie liter i cyfr
  • Grupa wiekowa: 3–9 lat
  • Rodzaj zajęć: edukacyjno-rozwojowe, rewalidacyjne
  • Formy pracy: indywidualna, w parach, grupowa
  • Obszary rozwoju: motoryka mała, koordynacja oko-ręka, terapia ręki, koncentracja, grafomotoryka
  • Kompatybilność: Knowla Box  Knowla Wall
  • Rodzaj interakcji: piłeczki, pisaki, klawiatura, touchpad
  • Języki interfejsu: polski, angielski, niemiecki, ukraiński, estoński, hiszpański, francuski, włoski, łotewski, litewski, węgierski, holenderski, rosyjski, rumuński, słowacki, czeski, grecki
  • Rodzaj licencji: Bezterminowa
  • Aktualizacje: Automatyczne
  • Wsparcie techniczne: Bez ograniczeń
  • Dostawa: Karta licencyjna z kodem i instrukcją
  • Koszt wysyłki: Darmowy - w przypadku doliczenia w koszyku prosimy o oczekiwanie na fakturę końcową do opłaty, koszt zostanie skorygowany ręcznie.
  • Zwroty: Niedostępne (produkt cyfrowy)

ZAWARTOŚĆ:

12 aplikacji, 495 aktywności na ścianę, 496 na podłogę

  1. Rysuj cyfry po śladzie - 10 aktywności
  2. Rysuj litery po śladzie - 35 aktywności
  3. Pokoloruj obrazek - 20 aktywności, 10 plansz
  4. Rysuj szlaczki po śladzie - 15 aktywności
  5. Ułóż puzzle - 60 aktywności (poziom łatwy - 20 aktywności, poziom średni - 19 aktywności, poziom trudny - 21 aktywności)
  6. Przejdź labirynt (poziom łatwy/średni/trudny) - 30 aktywności (po 10 aktywności w poziomie)
  7. Graj w domino (poziom łatwy/średni/trudny) - 3 aktywności
  8. Pokoloruj litery - 70 aktywności, 35 plansz
  9. Pokoloruj cyfry - 20 aktywności, 10 plansz
  10. Rozwiąż sudoku - X aktywności
  11. Szukaj literek - 6 aplikacji, 210 aktywności
  12. Szukaj cyferek - 2 aplikacje, 20 aktywności

Materiały dla nauczyciela:

Każda planeta zawiera INSTRUKCJĘ, w której znajdują się:

• szczegółowe opisy poszczególnych aplikacji,

• odniesienia do podstawy programowej,

• przykładowe scenariusze zajęć, ułatwiające korzystanie z materiałów.

Recenzja produktu

Średnia ocena

0.0
0 Przejrzeć
★★★★★ Doskonały 0
★★★★☆ Bardzo dobry 0
★★★☆☆ Dobry 0
★★☆☆☆ Średni 0
★☆☆☆☆ Słaby 0

  • Recenzje (0)

Produkty powiązane

Dodatkowe informacje
Producent: Knoocker sp. z o.o. ul. Głogowska 216 (enStudios, biuro 107/108) 60-104 Poznań NIP: 7252080456 REGON: 360333033 KRS: 0000532609 infolinia numer: +48 726 020 444 email: [email protected]