mgr Marlena Redyk-Wyszyńska
Oligofrenopedagog, surdopedagog, tyflopedagog, terapeuta integracji sensorycznej, doradca zawodowy oraz nauczyciel przedsiębiorczości.Na co dzień pracuję w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 2 w Bydgoszczy, w której zdobywam doświadczenie diagnostyczne oraz terapeutyczne.Posiadam kwalifikacje do diagnozy małych dzieci (m.in. Profil Psychoedukacyjny PEP-R, Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa, KORP - Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego, testy do badania procesów integracji sensorycznej, Baterie 5-6, 7-9, 10-12, GIM) oraz do prowadzenia terapii (certyfikat terapeuty integracji sensorycznej, certyfikat terapeuty na podstawie ukończonych studiów podyplomowych w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dzieci i wczesnej interwencji, certyfikat terapeuty Smyko- Multisensoryka).Jako pedagog specjalny/terapeuta pracuję z dziećmi o opóźnionym rozwoju psychoruchowym, zaburzeniami samoregulacji oraz zaburzeniami integracji sensorycznej, wadami słuchu, wadami wzroku, autyzmem oraz zespołem Aspergera.Praca z dziećmi wymaga od każdego dobrego specjalisty aktualizowania i pogłębiania wiedzy, co czynię regularnie biorąc udział w różnych szkoleniach i warsztatach.W Centrum Diagnozy i Terapii Dzieci Si-iS prowadzę diagnozy (dzieci od 12m.ż do 12r.ż.), terapie ale także szkolenia i warsztaty dla rodziców, nauczycieli i innych specjalistów mających kontakt z dziećmi. A po pracy zawodowej uwielbiam swój ogród oraz jazdę na rowerze leśnymi dróżkami.
mgr Katarzyna Gabała- neurologopeda, terapeuta integracji sensorycznej
Neurologopeda, terapeuta integracji sensorycznej, nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, terapeuta ręki. Na co dzień pracuję w przedszkolu, gdzie zdobywam cenne doświadczenie diagnostyczne oraz terapeutyczne. Swój warsztat pracy na bieżąco wzbogacam poprzez udział w kursach i szkoleniach. Do każdego dziecka podchodzę w sposób indywidualny, aby wszechstronnie rozwijać jego możliwości i wspierać rozwój. Staram się, aby terapia zawsze kojarzyła się dziecku z przyjemnym spędzaniem czasu.