Wskazuję, nazywam, rozumiem 3: Jak uczyć dzieci z autyzmem różnicowania pytań
search
  • Wskazuję, nazywam, rozumiem 3: Jak uczyć dzieci z autyzmem różnicowania pytań
  • Wskazuję, nazywam, rozumiem 3: Jak uczyć dzieci z autyzmem różnicowania pytań

Wskazuję, nazywam, rozumiem 3: Jak uczyć dzieci z autyzmem różnicowania pytań

Książka dostosowana do rodziców, nauczycieli, terapeutów, rodziców dzieci z autyzmem. Zadaniem autora jest rozwijanie zdolności różnicowania pytań. 

Dziecko ma rozpoznać miejsce, postacie pokazane na fotografii i je nazwać. 

Celem książki jest nauka zrozumienia pytań, kto? co? gdzie? co robi? z kim? 

W książce znajduje się instrukcja, 4 plansze ze zdjęciami postaci, spis miejsc i postaci. 

Zbierz wszystkie części "Wskazuję, nazywam, rozumiem" aby wspomóc rozwój dziecka. 

Pozycja książkowa to także ciekawa inspiracja/ materiał do zastosowania podczas treningu umiejętności społecznych. 

AUTOR: Anna Chojnacka, Joanna Kuźniarska 

WYDAWNICTWO: Harmonia 

30

Produkty powiązane