search
Wskazuję, nazywam, rozumiem 3: Jak uczyć dzieci z autyzmem różnicowania pytań
Wskazuję, nazywam, rozumiem 3: Jak uczyć dzieci z autyzmem różnicowania pytań
Książka dostosowana do rodziców, nauczycieli, terapeutów, rodziców dzieci z autyzmem. Zadaniem autora jest rozwijanie zdolności różnicowania pytań.
Dziecko ma rozpoznać miejsce, postacie pokazane na fotografii i je nazwać.
Celem książki jest nauka zrozumienia pytań, kto? co? gdzie? co robi? z kim?
W książce znajduje się instrukcja, 4 plansze ze zdjęciami postaci, spis miejsc i postaci.
Zbierz wszystkie części "Wskazuję, nazywam, rozumiem" aby wspomóc rozwój dziecka.
Pozycja książkowa to także ciekawa inspiracja/ materiał do zastosowania podczas treningu umiejętności społecznych.
AUTOR: Anna Chojnacka, Joanna Kuźniarska
WYDAWNICTWO: Harmonia