Wskazuję, nazywam, rozumiem 2: Jak uczyć dzieci z autyzmem rozpoznawania kategorii
search
  • Wskazuję, nazywam, rozumiem 2: Jak uczyć dzieci z autyzmem rozpoznawania kategorii
  • Wskazuję, nazywam, rozumiem 2: Jak uczyć dzieci z autyzmem rozpoznawania kategorii

Wskazuję, nazywam, rozumiem 2: Jak uczyć dzieci z autyzmem rozpoznawania kategorii  

Książka do zastosowania przez rodziców, nauczycieli, terapeutów, rodziców dzieci z autyzmem. Zadaniem autora jest rozwijanie zdolności kategoryzowania u dzieci.

Dziecko uczy się kategoryzowania podczas pracy z planszami codziennego użytku. 

Plansza ma nazwę kategorii i do nich przypisane są obrazki a do każdej ilustracji są trzy wersje. Celem takiej kombinacji jest zwiększenie prawdopodobieństwa generalizacji nabytych umiejętności. 

Zbierz wszystkie części "Wskazuję, nazywam, rozumiem" aby wspomóc rozwój dziecka. 

Pozycja książkowa to także ciekawa inspiracja/ materiał do zastosowania podczas treningu umiejętności społecznych. 

AUTOR: Anna Chojnacka, Joanna Kuźniarska 

WYDAWNICTWO: Harmonia 

30