Wskazuję, nazywam, rozumiem 2: Jak uczyć dzieci z autyzmem rozpoznawania kategorii
Wskazuję, nazywam, rozumiem 2: Jak uczyć dzieci z autyzmem rozpoznawania kategorii
Książka do zastosowania przez rodziców, nauczycieli, terapeutów, rodziców dzieci z autyzmem. Zadaniem autora jest rozwijanie zdolności kategoryzowania u dzieci.
Dziecko uczy się kategoryzowania podczas pracy z planszami codziennego użytku.
Plansza ma nazwę kategorii i do nich przypisane są obrazki a do każdej ilustracji są trzy wersje. Celem takiej kombinacji jest zwiększenie prawdopodobieństwa generalizacji nabytych umiejętności.
Zbierz wszystkie części "Wskazuję, nazywam, rozumiem" aby wspomóc rozwój dziecka.
Pozycja książkowa to także ciekawa inspiracja/ materiał do zastosowania podczas treningu umiejętności społecznych.
AUTOR: Anna Chojnacka, Joanna Kuźniarska
WYDAWNICTWO: Harmonia
Recenzja produktu
-
Recenzje (0)
-
Najnowszy
-
Najnowszy
30
Dodatkowe informacje