Drewniana, logiczna gra SHISHIMA, kółko i krzyżyk
Logiczna gra SHISHIMA, inna forma słynnej gry "Kółko i krzyżyk"
Lubisz grać w kółko i krzyżyk? Tradycyjna forma już Ci się znudziła? Mamy dla Was inną wersję tej słynnej gry!
Kto pierwszy ustawi swoje pionki w jednej linii?!
SHISHIMA - jej geneza sięga starożytnego Rzymu, a grywali w nią ówcześni żołnierze.
Plansza do gry ma pole centralne połączone z ośmioma polami na okręgu. Każdy z graczy korzysta z
trzech pionków, dla każdego z graczy w innym kolorze.
Młodszy z graczy rozpoczyna rozgrywkę, rozmieszczając swoje pionki w jednej linii na planszy, w
polach rozpisanych po okręgu. To samo robi drugi gracz, zajmując wolne pola.
Następnie gracze naprzemiennie przestawiają swoje pionki po planszy.
Ale uwaga!
Pionki mogą poruszać się wzdłuż dowolnej linii prostej – do środka, na zewnątrz, po zakrzywionej
krawędzi.
Nie wolno - przeskoczyć innego pionka – przesunąć się o więcej niż jedno pole – zająć już zajętego miejsca.
Zwycięża ten, kto pierwszy ustawi swoje trzy pionki w linii prostej!
Gra jest świetnym treningiem logicznego myślenia, przewidywania, uczy strategii działania,
planowania ruchu, koncentracji i skupienia uwagi.
Gra nie tylko dla dzieci!
Zestaw zawiera:
- drewnianą planszę
- 6 drewnianych żetonów w dwóch kolorach
- instrukcję
- bawełniany woreczek do przechowania pionków