Logiczna gra SHISHIMA / kółko i krzyżyk inaczej / logiczna gra / inne kółko i krzyżyk
search
  • Logiczna gra SHISHIMA / kółko i krzyżyk inaczej / logiczna gra / inne kółko i krzyżyk
  • Logiczna gra SHISHIMA / kółko i krzyżyk inaczej / logiczna gra / inne kółko i krzyżyk

Lubisz grać w kółko i krzyżyk? Tradycyjna forma już Ci się znudziła? Mamy dla Was inną wersję tej słynnej gry!

Kto pierwszy ustawi swoje pionki w jednej linii?!

SHISHIMA - jej geneza sięga starożytnego Rzymu, a grywali w nią ówcześni żołnierze.

Plansza do gry ma pole centralne połączone z ośmioma polami na okręgu. Każdy z graczy korzysta z

trzech pionków, dla każdego z graczy w innym kolorze.

Młodszy z graczy rozpoczyna rozgrywkę, rozmieszczając swoje pionki w jednej linii na planszy, w

polach rozpisanych po okręgu. To samo robi drugi gracz, zajmując wolne pola.

Następnie gracze naprzemiennie przestawiają swoje pionki po planszy.

Ale uwaga!

Pionki mogą poruszać się wzdłuż dowolnej linii prostej – do środka, na zewnątrz, po zakrzywionej

krawędzi.

Nie wolno - przeskoczyć innego pionka – przesunąć się o więcej niż jedno pole – zająć już zajętego miejsca.

Zwycięża ten, kto pierwszy ustawi swoje trzy pionki w linii prostej!

Gra jest świetnym treningiem logicznego myślenia, przewidywania, uczy strategii działania,

planowania ruchu, koncentracji i skupienia uwagi.

Gra nie tylko dla dzieci!

Zestaw zawiera:

 - drewnianą planszę

- 6 drewnianych żetonów w dwóch kolorach

- instrukcję

- bawełniany woreczek do przechowania pionków