510-918-822
606-439-823
Czynne: 10:00 - 18:00
0,00 zł 0

Emocje

Odkrycia – poznać i zrozumieć siebie. Planszowa gra terapeutyczna

118,00 złbrutto

  • W magazynie

Odkrycia – poznać i zrozumieć siebie to ekscytująca gra planszowa dla dzieci i dorosłych w każdym wieku.

Gra pomoże

zrozumieć siebie, poznać swoje zachowania, reakcje na konkretne sytuacje życiowe. Pozwoli nam odkryć w sobie empatię, poprawi komunikację interpersonalną, rozwinie umiejętność uważnego słuchania, jak i świadomego komunikowania międzyludzkiego oraz z samym sobą.

Jest narzędziem terapeutycznym

dla terapeutów, nauczycieli i rodziców. Została stworzona przez doświadczonego terapeutę, aby pomóc dzieciom i dorosłym wyrażać swoje myśli i uczucia.

Dzieciom bardzo często trudno jest opowiedzieć o sobie, o tym, co je trapi. W dorosłym wieku objawia się to problematyczną formą podejścia do życia.

Oprócz głównych pytań

występujących na kolorowej planszy, gra Odkrycia – poznać i zrozumieć siebie zawiera 30 kart przedstawiających różne scenki z życia wzięte, 4 karty pytań, służące uczestnikom gry do zadawania dodatkowych pytań. Stosowanie kart jest szczególnie skuteczne, jeśli chodzi o pomoc dzieciom w radzeniu sobie z najrozmaitszymi problemami. Karty ułatwiają otwarcie się w rozmowie, a następnie dzielenie się osobistymi przeżyciami oraz uczą rozwijania swoich wypowiedzi.

Odkrycia – poznać i zrozumieć siebie 

to gra pomocna zarówno w pracy indywidualnej, jak i grupowej, w środowisku terapeutycznym oraz szkolnym. Gra jest także doskonałym narzędziem dla rodziców, którzy doświadczają trudności komunikacyjnych w relacji ze swoimi dziećmi oraz dla tych, którzy chcieliby lepiej poznać swoje dzieci i dla wszystkich bez wyjątku, którzy chcieliby lepiej poznać samych siebie.
W komplecie znajduje się książeczka, a w niej instrukcja, jak delikatnie i z wyczuciem zadawać skuteczne pytania.
Grający, zgodnie z instrukcją, wykonuje zadania z każdego pola, na które trafi jego pionek. Niektóre pola zawierają konkretne pytanie do niego, podczas gdy na innych polach bierze się kartę z ilustracją i opowiada własną interpretację obrazka. Przez cały czas pozostali gracze mogą korzystać ze specjalnych kart – PYTANIA, dzięki którym mogą zadawać graczowi od 1 do 3 pytań na temat jego historii życia. Każdy, kto stanie pionkiem na pole ŻYCZEŃ, wypowiada 3 życzenia. A kto pierwszy dotrze do zamku, wygrywa.



W skład gry wchodzą:

  • kolorowa plansza do gry,

  • 30 kart ilustrowanych,

  • 4 karty do zadawania pytań,

  • 2 karty do indywidualnej historii,

  • 4 drewniane pionki – kolorowe zwierzątka,

  • drewniana kostka do gry,

  • książeczka z instrukcją gry.

Powiązane produkty